Monday, December 6, 2010

Seminggu Di USM

Dah seminggu aku kat USM ni...macam biaselah, pelbagai kerenah manusie aku tengok...Nak jadikan ceritenye, pasal rege makanan antara Kafe Restu | Tekun | Desa Permai.....Walaupun diorang ni diketegorikan dalam kelompok Kafe USM, aku suggestkan kat student PJJ sini, pi ke Kafe Restu lah...Banyak Pilihan, Harge berpatutan...Tapi jauh sikitla...
Ade kat blok blakang yang menghadap hutan tu..Tp banyak pilihan lah..Nyam2....

Ni plak kisah kedai fotostat kat bawah library USM tu...Aku menyiraplah ngn servis diorang skang ni...Lembab macam siput BABI....rupe2nye, owner dah lain...Bukan toke cine yang selalu jage kedai tu...yg mcm gampang tu, aku tunggu dekat 15 minit ( customer ade 3 orang je time tu ), die boleh wat x endah...Siap borak2, suke2 ngn geng diorang...Siot tol la..Ape, ko ingat aku full time student situ ke???Dengan slamber aku SOUND and maki diorang.... Bukan xnak support perniagaan Melayu kite der, tapi kalo servis da mcm taik, baik xpayah niage...Baik ko tutup kedai...Xde yang nak maki ko...Bodo...Pastu terkial2 kene maki...wat muke blur...Kpale otak korang la...Aku p fotostat kat luar..Rupe2nye, kejadian tu, ramai yang terkena...Aku dok sembang2 ngan diorang kat kedai fotostat luar...

So, sampai sini dulu aku dok angin kus2 satu badan...Ade mase, aku berceloteh lagi...

BTW: Aqil da semakin sihat dari kuning die..Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment