Wednesday, June 8, 2011

Coklat Buatan Tangan Terbaik Di Malaysia? Ketahui RAHSIA Ini!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca.

Anda membaca artikel ini mungkin anda penggemar coklat dan mahu merasai kenikmatan coklat yang berbeza, lain dari yang lain.

Dan anda juga mungkin telah bosan dengan coklat jenama terkenal yang sedang hangat berada di pasaran dan inginkan sesuatu yang baru.

Jadi, kali ini saya ingin memberitahu anda satu rahsia. Saya akan dedahkan satu jenama coklat buatan Malaysia yang saya jamin ianya pasti akan memberi 100% kepuasan kepada anda dan yang pastinya coklat ini lain dari yang lain.

Coklat yang akan saya sebutkan ini mungkin bukan 1 jenama yang terkenal seperti Cadbury, Ferrero Rocher, Van Houten dan sebagainya kerana ianya masih baru di pasaran. Tidak ada dijual dimana-mana pasaraya tetapi hanya boleh didapati di pasaran internet sahaja.

Coklat yang saya maksudkan ialah coklat jenama Guru Coklat. Coklat jenama Guru Coklat ini ialah 100% coklat buatan tangan dan dibuat oleh anak tempatan sendiri. Halal dan suci.

Keunikkan coklat jenama Guru Coklat ialah ianya dihasilkan dengan menggunakan resipi yang tersendiri. Terdiri dari 8 jenis coklat yang pasti akan membuatkan setiap orang yang melihatnya terliur. 4 jenis diperbuat dari bahan kekacang dan 4 jenis lagi berintikan intian lembut Strawberi dan Blueberi.

Coklat yang berintikan kekacang mungkin nampak seperti biasa sahaja. Yang membezakannya dari coklat yang lain ialah coklat tersebut benar-benar dipenuhi dengan kekacang. Jika anda peminat coklat kekacang, anda pasti akan menyukainya.

Jika anda menggemari coklat yang mempunyai rasa masam manis, saya syorkan kepada anda coklat intian lembut Strawberi/Blueberi. Coklat intian lembut dari Guru Coklat memberi rasa masam dan manis yang maksima kepada penggemarnya.

Resipi istimewa coklat jenama Guru Coklat yang mana saya jamin ianya tidak akan didapati dari mana-mana coklat di pasaran ialah coklat tersebut menggabungkan sapuan coklat terkenal antarabangsa iaitu Nutella bersama coklatnya. Gabungan ini menjadikan coklat jenama Guru Coklat mempunyai rasa kelemakkan coklat yang maksima yang mana ianya pasti dapat menarik penggemar-penggemar coklat seluruh dunia untuk menyukainya.

Jika anda berminat, boleh dapatkannya di [Coklat Sedap]. Saya pasti anda akan menyukainya. :)

1 comment:

  1. 1st time dgar nama coklat nie..tak pernah nampak pun kat supermarket.hhuhu

    ReplyDelete