Monday, December 13, 2010

Bz nye time Intensif Course ni

Aduyai....memang bz sgt time ni...Nak kejar kelas, PB dan hati aku selalu teringat kat anak dan bini kat rumah..Ye lah...Firstly, anak sulung aku baru je berapa hari lahir... Pasni nak balik Perak dah nak start keje... Memanglah Teluk Intan ke Teluk Bahang 4jam je, tp mcm2 lg faktor-faktor lain nak kene fikir...Tu sebab aku sambung ngaji ke USM ni...Nak memperbaiki taraf hidup..Nak kluar dari kepompong skang ni..Bukan aku x bersyukur...Bukan aku tamak..Tp aku nak family aku hidup lbh senang dari ape yang aku ade ni...

Aku nak buktikan pada org yang aku ni bukan low class minded..bukan jenis stereotype person....Aku nak maju...aku nak mencapai impian aku...Aku nak rezeki aku halal untuk sara hidup keluargaku...Aku sentiasa berdoa agar dimurahkan rezeki kami...

Aku kadang2 konpius dengan diriku...Allah memberi pelbagai nikmat yang tak terhingga pada diri aku..Allah melapangkan pemikiranku agar mudah menerima ilmu x kira apapun..Alhamdulillah...Sampaikan aku tak taw ape sebenarnye bakat aku...hehehe...Tetapi aku selalu lalai..Ye lah...Memanglah 'kebanyakan' orang kate manusia ni tak sempurnakan??? Tapi kalau boleh, janganlah menggunakan alasan tu untuk menutup perbuatan kita...Akhirat nanti baru taw hebatnya siksaan api neraka itu...Astargfirllah...

Apelah yang aku dok berceloteh ni eh??hahaha...Apepaon, selamat membaca......
Terime kasih tidak terhingga buat kengkawan yang sudi membaca posting aku ni..hehehehe...

Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment